10.6.08

Σχέδιο, αυτό που μ'αρέσει να κάνω


Όλοι, μα όλοι, έχουμε κάποιο χάρισμα ή ταλέντο. Κάποιοι ειναι καλοί στα sport, άλλοι στις τέχνες ακόμα και στα πολιτικά. Έγω θεωρώ ό,τι έχω την δυνατότητα να βελτιώσω σημαντικά το σχέδιο μου, και προσπαθώ να αποκτήσω εμπειρία στα κόμικς. Σ' αυτό το blog θα ανακαλύψετε την γενικότερη δουλειά μου πάνω στα κομικς και τους χαρακτήρες αλλά και στο design . 

Μ'αρέσει να δημιουργώ κόμικς με επιστημονικής φαντασίας περιεχόμενο (οπως marvel και dc comics). Φυσικά δεν έχω κάνει πολλά πρότζεκτ γιατί δεν έχω τα μέσα να το κάνω δυστυχώς. Όμως αυτό δεν με "κάνει" να εγκαταλείπω την προσπάθεια και συνεχίζω να δημιουργώ. Επίσης είμαι μόνος μου και δεν έχω ομάδα. Η ιδέα του να σχεδιάζω κόμικς με βοηθά να ξεπερνώ τα προβληματά μου και περνώ την ώρα μου με τους ήρωες της φαντασίας μου και τη δικής τους ιστορίας. Όταν βλέπεις κάτι δικό σου ζωγραφισμένο στο χαρτί, είναι σαν να βλέπεις ένα κομμάτι του εαυτού σου σε αυτό. Ενδιαφέρομαι επίσης και στο design αυτοκινήτων και γενικότερα μεταφορικών μέσων